home > Bezorging - LOVZ

Bezorging van jouw lovz kaartjes

Alle kaarten en enveloppen die bij LOVZ gedrukt zijn worden door PostNL bezorgd. Onze proefdrukken, directe verzending en kleine oplages (tot 19 kaarten) worden als brievenbus post verzonden. Grotere oplages van kaarten en enveloppen worden als pakketpost aangeboden op het aangegeven adres. 


Proefdruk en kleine oplages

De proefdrukken van LOVZ worden bezorgd door PostNL. De proefdrukken passen door de brievenbus. Een bestelling tot en met 19 kaarten of enveloppen worden bezorgd door PostNL. Deze kaarten passen door de brievenbus.*

Let op! Voor al onze proefdruk bestellingen geldt: elke werkdag vóór 18:00 uur besteld = dezelfde dag nog gedrukt en verzonden.*

*Deze postvervoerders dragen de uiterste zorg over jouw bestellingen. Echter, LOVZ heeft geen invloed op de snelheid en juistheid van de bezorging. In het overgrote deel van de gevallen worden de bestellingen op tijd geleverd. PostNL mag er 2 dagen over doen! Mocht het voorkomen dat dit niet geval is dan vernemen wij dit graag van je zodat we per omgaande actie kunnen ondernemen. Neem dan contact op.

 

Pakketpost - vanaf 20 stuks

Alle kaart en envelop bestellingen vanaf 20 stuks worden als pakketpost aangeboden door PostNL.
Let op! Voor al onze pakketbestellingen geldt: elke werkdag vóór 18:00 uur besteld = dezelfde dag nog gedrukt en verzonden.*
Normaal gesproken wordt op de eerstvolgende werkdag je bestelling bezorgd. B.v. vrijdag voor 18:00 uur besteld, wordt als pakket aangeboden op zaterdag. Echter hebben we geen  invloed op de levertijden, dat bepaald PostNL zelf. Op zaterdag drukken wij niet! De bestellingen die dan binnen zijn worden op zondag gedrukt en maandag geleverd door PostNL! Tijdens het bestellen heb je de mogelijkheid zelf de verzenddatum van je bestelling te kiezen.

*Deze postvervoerders dragen de uiterste zorg over jouw bestellingen. Echter, LOVZ heeft geen invloed op de snelheid en juistheid van de bezorging. In het overgrote deel van de gevallen worden de bestellingen op tijd geleverd. Je ontvangt per mail een 'track en trace code' waarmee je je pakket kunt volgen! Mocht het voorkomen dat dit niet geval is dan vernemen wij dit graag van je zodat we per omgaande actie kunnen ondernemen. Neem dan contact met ons op.


Klachten over bezorging PostNL

Een klacht over de bezorging van je bestelling kun je altijd bij PostNL deponeren. Je kunt dat snel eenvoudig online doen via: www.postnl.nl/voorthuis/brieven/postbezorging
Ben je niet tevreden, bekijk dan de service-informatie over onze garantie. Zijn er vragen? Neem dan gerust contact op!


Prijscalculator ×

Kies een categorie

Soort kaart

Formaat

Papiersoort

Enveloppen

Aantal kaarten

Aantal enveloppen

Totaalprijs: