LOVZ garandeert een 100% klanttevredenheid op al haar diensten. Wij vinden het namelijk belangrijk dat jij als klant tevreden bent.
Milieu
Al onze kaarten worden gedrukt op FSC-gecertificeerd papier. Hierdoor voldoen we aan de hoge milieu vereisten.
LOVZ heeft het milieu hoog in het vaandel en zorgt ervoor dat er zo min mogelijk verlies optreedt tijdens haar dienstverlening.
Niet tevreden?
Mocht je onverhoopt niet tevreden zijn over onze dienstverlening of heb je een klacht, dan vragen we dit binnen 14 dagen aan ons kenbaar te maken. Dat kan op de volgende wijze:
via e-mail: serviceteam@lovz.nl
schriftelijk: Serviceteam LOVZ, Villa Sonnehaert, Woudenbergseweg 21 3707 HW Zeist
Eigen verantwoordelijkheid
Een aantal zaken zijn echter je eigen verantwoordelijkheid. Daarmee bedoelen we de kwaliteit van de eventuele foto of beeldmateriaal dat je zelf hebt geupload, de juistheid van het adres van de bestelling en de teksten die je zelf op de kaartjes hebt aangebracht. Voor deze onderdelen is LOVZ niet verantwoordelijk.
Verzending en klachten over verzending
Meer informatie over verzending en klachten over verzending vind je op onze pagina over bezorging.
Veilig betalen
Op onze pagina over de betaalmogelijkheden vind je alle informatie over de verschillende vormen van betalen. Voor de afhandeling van de verschillende betalingen maakt LOVZ gebruik van de diensten van Mollie - een gerenommeerde en grote aanbieder van online betalingsdiensten. Je betaalt bij ons niet extra voor de betaling die je doet. Je rekent dus uitsluitend je eigen bestelling af.
Tips, advies en vragen
Heb je tips voor LOVZ, advies voor de verbetering van onze dienstverlening of andere vragen, dan horen wij die graag. We staan open voor suggesties en aanbevelingen. Stuur een mail naar serviceteam@lovz.nl